5 Easy Facts About اموزش خرید رمز ارز Described

Wiki Article

تا این مرحله، شما با نحوه خرید و فروش بیت کوین آشنا شده‌اید.

۲.۳.۷ مراحل خرید ارز دیجیتال از صرافی خارجی به صورت خلاصه:

برای این منظور کافیست تا سرمایه گذاران مدارک مورد نیاز که شامل اصل کارت ملی ، یک قطعه عکس و کارتی که برای انجام معاملات استفاده می شود را به کارگزاری مربوطه ارائه دهند .

اما چنانچه قصد فعالیت در یک صرافی خارجی را داشته باشید و بخواهید که ارز دیجیتال خود را از صرافی‌های خارجی مثل بایننس یا کوکوین بخرید نیز در قدم اول باید یک حساب در یک صرافی ایرانی باز کنید و ریال خود را به ارز دیجیتال مثل تتر یا همان دلار دیجیتالی، تبدیل کرده و آنگاه به صرافی خارجی منتقل کنید تا بتوانید در صرافی خارجی معاملات خود را انجام دهید.

البته هیچ صرافی محض رضای خود این کار را نمی‌کند و در قبال خدماتی که به شما ارائه می‌دهد از شما کارمزد دریافت می‌کند که باید حتما به میزان آن توجه کرد.

سعی کنید در معامله‌های اولیه خود مبلغ اموزش خرید ارز دیجیتال کمی را وارد کنید تا ضررهای ناشی از مبتدی‌بودن کاهش یابد.

خرید تتر و یا ارز دیجیتال دیگر با استفاده از ریال در صرافی ایرانی

کلیه حقوق این سایت نزد ارزدیجیتال محفوظ بوده و بازنشر محتوا با ذکر منبع بلامانع است.

سپس سیستم به‌طور خودکار به شما می‌گوید که این مقدار دارایی را با چه مقدار دارایی دیگر می‌توانید مبادله کنید.

خبر خوب اینکه به محض ثبت نام در دوره شما به مطالب دسترسی نامحدود خواهید داشت و می‌توانید برای چندین بار مطالب را مرور کنید تا به مهارت کافی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال برسید.

وارد بخش “کیف‌های من” شوید. سپس با انتخاب گزینه “برداشت” از کیف پول ریالی، درخواست برداشت را ثبت نمایید. در فرم برداشت وجه، مبلغ برداشت و شماره حسابی را که قبلا در سایت ثبت نموده‌اید، وارد کنید.

در این مارکت‌ها می‌توانید ارزهای دیجیتال را با دلار معامله کنید.

دینا / سرمایه گذاری / ارزهای دیجیتال / آموزش خرید و فروش بیت کوین آموزش خرید و فروش بیت کوین

با فعال‌سازی تأیید دو عاملی، برای ورود به حساب علاوه بر واردکردن گذرواژه، باید از طریق یک عامل دیگر هویت خود را تأیید کنید. برای این کار دو راه دارید:

Report this wiki page